dollars, maar is ook een manier om zijn produ

Previous Topic Next Topic
 
Posted by yaya2017 yaya2017
      Options
Volgens Kernan is het ook onwaarschijnlijk dat West meer maakt dan Michael Jordan heeft met Nike. Deze mogelijk overdreven beweringen mogen echter niet het succes van het merk verminderen. Deze week stond het op de negende plaats in een lijst met de "populairste merken" van het Business of Fashion- Nike Air Presto Femme en modezoekplatform Lyst. "Streetwear Nike Air Max 1 Femme insiders geloven dat het merk de top 3 van populairste Nike Air Max 95 Womens merken zou kunnen betreden voordat het jaar voorbij is," www.rockstarbodies.co.uk de index genoteerd. "Sneakers blijven wereldwijd het meest gezochte Yeezy-item. Dit kwartaal waren de Yeezy Blush 500 en de Yeezy Boost 700 de meest gezochte stijlen" tijdens het eerste kwartaal van 2018 vertelde Katy Lubin, een communicatiedirecteur bij Lyst, Business Insider.West is ook gecrediteerd met het effenen van de weg voor enkele belangrijke trends in de sneaker-industrie. GQ beschouwde zijn Boost 350-schoenen, die voor het eerst werden uitgebracht in 2015, als de meest invloedrijke sneakers van 2016 en beweerde dat kleinere labels zoals Allbirds invloed lijken te hebben. Een van de sterkste punten van West is zijn manier om producten in beperkte mate uit te rollen. getallen. Deze build-hype en snel uitverkocht. Nike Air Max 95 Mujer Een uur nadat de Boost 350-sneakers voor $ 200Nike Air Pegasus 89 Femme  in de verkoop waren gegaan, waren ze bijvoorbeeld uitverkocht Adidas ZX Flux Womens in winkels en online. West speelde ook in de frontlinie van de Adidas NMD Womens lelijke modetrend, samen met Balenciaga en Louis Vuitton.

Hij is te slim af industrieleiders zoals Adidas die traag op deze beweging zijn gesprongen en kondigden de lancering aan van zijn nieuwe 'papaschoen' deze week. Naar verwachting zullen winkels in juni 2017 op de markt verschijnen. ? "Kanye is een meester in de hype van sociale media. Hij heeft zijn persoonlijkheid en slimme schaarste- en exclusiviteitsmodellen gebruikt om een ??cultmerk te bouwen," zei Lubin. Vanwege dit hebben zijn sneakers ook een dure grondstof worden op de wederverkoopmarkt. In 2015 was de Yeezy Boost 750 in Triple Black de best verkochte sneaker in de wederverkoop, en verkocht hij Nike Roshe Run Mujer op eBay voor een gemiddelde van $ 1.876, volgens Adidas ZX Flux Womens een onderzoek van mode- en sneakerblog High Snobiety Nike Air Max 95 Hommeen Campless, een database voor sneakerverkopers. De Yeezy-collectie Nike Air Max Tavas Femme van Kanye en Adidas was goed voor zes van de top 20 meest waardevolle sneakerplekken. Een van de troeven van West is zijn unieke marketingstrategie. West-vrouw Kim Kardashian West stond centraal in zijn meest recente Yeezy 6-seizoencampagne - zij stapte uit in de nieuwe collectie en werd gefotografeerd door de pers. Ik ben, zogenaamd, een sneaker-expert en ik heb geen idee. Het meest frustrerende feit van deze hele kwestie is dat mensen de details van deze deal kennen en dat ze niet mogen praten. Het is zaken. Het bouwt de mystiek van exclusiviteit rond de Yeezy-lijn. Wat ik nu wel weet is dat ze nog een ton sneakers gaan maken. Tientallen kleurstellingen van de 3Nike Air Max 95 Femme 50.

?Een nieuw model genaamd de 451. Een Nike Air Max 270 Femme basketbal-sneaker. Meer 700s en 500s. Sommige zijn echt Adidas Superstar Womens heel erg goed. Sommige zijn niet voor mij. Maar Kanye West en Adidas Nike Air Max 2017 Femme gaan nergens heen. Kanye West recruteerde vervolgens een reeks social media-influencers en celebrity Paris Hilton om zich in dezelfde outfits als Kim te kleden en de paparazzi-afbeeldingen van haar opnieuw te cre?ren. Deze werden vervolgens op hun eigen social-mediapagina's geplaatst. Volgens Lyst leidde de hype van zijn sociale-mediacampagne tot een stijging van 45% in de zoekvraag naar Yeezy op zijn platform in de week nadat het verscheen ten opzichte van de week ervoor. "The Yeezy team is ingebed in cultuur - zowel kunst als pop - en zijn niet bang om met die codes te spelen in hun marketinginspanningen, "Quynh Mai, oprichter van Moving Image & Content, het digitale Nike Air Max 97 Femme bureau achter de offici?le films die zijn Nike Air Max 90 Womensgemaakt voor de lancering van zijn De collecties van Adidas NMD Femme seizoen 1, 2 en 3 hebben aan Business Insider verteld. Deze Adidas ZX 700 Femme direct-to-consumer advertentietactiek bespaart niet alleen marketingdollars, maar is ook een manier om zijn producten bij de massa te brengen. "Yeezy's marketingaanpak is effectief omdat het de exclusiviteit in evenwicht houdt (art , beroemdheden) naast mis (Instagram, bioscopen). Zijn campagnes zijn creatieve artistieke uitingen, terwijl zijn distributiestrategie?n groot zijn, "zei Mai.